Proyecto Faq 20-A. Concentración: Asturies nun tien REI

martes, 18 de agosto de 2020

20-A. Concentración: Asturies nun tien REI



20-A. Concentración: Asturies nun tien REI

Xixón: Xueves 20 d’agostu, 19:30 h., na Plaza Estación del Norte, onde’l Muséu’l Ferrocarril (nel empiezu de l’Avenía Juan Carlos I)


Una nueva concentración antimonárquica se prepara en Asturies, prosiguiendo con las protestas que ya se hicieron patentes el pasado 30 de julio con la visita de Felipe VI y Letizia dentro de la “gira” que organizó la Casa Real.

Organizaciones soberanistes y antimonárquiques, apautaes col llema “Asturies nun tien rei”, convoquen una concentración esti xueves, 20 d’agostu, a les 19’30 h. Tendrá llugar en Xixón, na Plaza Estación del Norte, onde’l Muséu’l Ferrocarril (nel empiezu de l’Avenía Juan Carlos I).

Desixir l’acabu’l réxime del 78 y l’abolición de la monarquía,dando pasu a procesos costituyentes.


El Ayuntamiento de Xixón cambiará el nombre de la Avenida Juan Carlos I. Será precisamente en el inicio de esa avenida, que aún conserva la placa dedicada al Rey emérito, junto al Museo del Ferrocarril, donde el republicanismo asturiano se de cita para exigir el final de la institución monárquica. Tras la concentración contra la visita de la familia real, la plataforma Asturies Nun Tien Rei volverá este jueves a las 19:30h a sacar las banderas republicanas y asturianas a la calle. La concentración, apoyada por Andecha Astur y Anticapitalistas, entre otras organizaciones, llega después de un verano de movilizaciones republicanas y soberanistas contra la Monarquía en toda España.

#RepúblicaAsturiana #AsturiesnuntienRei #FelipeCuandoTeVas
 

Fuente → loquesomos.org y nortes.me

banner distribuidora

20-A. Concentración: Asturies nun tien REI Rating: 4.5 Diposkan Oleh: La Voz de la República
Publicar un comentario
Gracias por comentar
 
  • BR